Kurumsal kimlik, grafik tasarımın geniş çalışma yelpazesinin önemli bir parçasıdır. Amblem (logo) ve logotype çalışmalarıyla ortaya çıkan kimlik, kurumları birbirinden ayrıştırır nitelikte ve özgün olmalıdır.
Kurumsal kimlik tasarımı, faaliyet gösterdiğiniz sektörde bende varım diyebilmek için yapılan imaj çalışmalarıdır.
Logo, antetli kâğıt, zarflar, kartvizit, bloknot, katalog, broşür, fatura, irsaliye, makbuz, dijital reklamlar, araç giydirme, bina cephesi ve iç tasarımı ve firmanızda kullanılan her türlü araç gereç kurumsal kimlik tasarımı kapsamındır.
Kurumsal kimlik tasarımının başlangıç noktası ve en önemli yapı taşı logo tasarımıdır. Bu nedenle logo (amblem, logo veya logotype) tasarlanırken uygulama alanları çok iyi düşünülmeli, teknik olanaklar göz önünde bulundurulup her alanda tutarlı bir şekilde uygulanabilirliği hesaplanmış olmalıdır.